کابین پراید وانت فایبرگلاس مدل لیان یکی از جادار تریم کابین های پراید وانت است. استقبال بسیار عالی از این مدل هم به همین دلیل است.

اکثر کابین های پراید وانت که در شهر ملاحظه میکنید از مدل لیان شرکت مراد صنعت سامه هستند که با کمی توجه برند حک شده این شرکت را روی بدنه آنها را خواهید دید.
طول قسمت بار پراید وانت نسبت به دیگر خودرو های باری بسیار کمتر و در حدود 150سانتیمتر است این موضوع باعث کاهش حجم بار قابل حمل توسط این خودرو می شود. اما کابین فایبرگلاس پراید وانت مدل لیان با ارتفاع مناسب مشکل کم جایی عقب پراید را حل کرده است.

ابعاد کابین پراید وانت فایبرگلاس مدل لیان

افزایش ارتفاع در کابین مدل لیان به میزان استاندار بوده با سطح سیقلی و صاف استهکاک را تا حد ممکن کاهش میدهد.

این کابین با ارتفاع 140 سانتیمتر از کف اتاق حجم بالغ بر 3000 لیتر در اختیار شما قرار میدهد این حجم بالاترین میزان بعد از مدلهای سفارشی است. 

قیمت کابین پراید وانت مدل لیان

قیمت کابین پراید وانت مدل لیان یکی از پارامتر های مهم است که موجب برتری آن نسبت به دیگر مدلها شده است. زیرا قیمت در برابر حجم آن بسیار توجیه پذیر است و همانطور که در تصاویر زیر ملاحظه می کنید بسیاری از شرکت ها و سازمانهای دولتی و خصوصی اقدام به سفارش و نصب این مدل زیبا کرده اند.

برای کسب بهترین قیمت و مشاوره رایگان  در خصوص خرید کابین پراید وانت مدل لیان شماره تلفن های قرار داده شده در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید. شما میتوانید جهت مشاهده کیفیت کابین های تولید شده توسط مراد صنعت سامه به دفتر کارگاه مراجعه و از نزدیک کابین ملاحظه و انتخاب کنید