کابین ال نود وانت با طراحی زیبا گزینه بسیار مناسبی برای نصب بروی خودرو تندر 90 وانت می باشد.

از آنجایی که خودرو وانت ال نود جز یکی از بهترین و کمیاب ترین خودرو های حمل بار در ظرفیت کمتر از 1 تن است بهتر است در انتخاب کابین یا اتاق برای این خودور خاص دقت کنید.

خودوریی که با سابقه درخشان و خاطره خوب نمونه سواری خودد تبدیل به وانت شد. وانت تندر 90 از سال 1391 وارد بازار ایران شد و تا سال 1397 تولید آن ادامه داشت. اما متاسفانه این خودرو با کیفیت به دلیل اعمال تحریم های جدید در سال 97 و عدم همکاری شرکت رنو از چرخه تولید حذف شد.

درباره کابین ال نود وانت

کابین ال نود وانت هم مانند کابین آریسان و پراید وانت را میتوان از جنس فلز و فایبرگلاس ساخت. اما از آنجایی که وزن و شکل آیرودینامیک کابین ال نود فایبرگلاس بسیار کمتر است همیشه صرفه اقتصادی و فنی در خرید کابین فایبرگلاس است.

کابین ال نود وانت در 3 مدل برحسب نیاز مشتری تولید میشود. اما اگر کاربری خودرو کتفاوت بوده و نیاز به اتاق با مشخصات منحصر به فرد باشد میتوان این کابین ها را به صورت سفارشی ساخت و نصب کرد.

با توقف تولید تندر 90 وانت قیمت خودرو تغییر کرده و مالکان خودرو های موجود سعی در نگهداری هر چه بهتر این وانت کردند. اننتخاب کابین مناسب برای وانت ال 90 زمانی سختر میشد چرا که کابین بی کیفیت امکان آسیب را بیشتر میکند.

از سوی دیگر کابین ال نود وانت اگر به خوبی طراحی و ساخته نشود. ایجاد سر و صدا میکند که برای راننده بسیار آزار دهنده است. 

راحتی رانندگی، استهلاک کم و قابل اطمینان بودن این خودرو باعث شده بیشتر شرکت های خصوصی و دولتی برای خودرو حمل بار و خرید خود از آن استفاده کنند. مسلما خودرو های شرکتی حتما از کابین ال نود وانت استفاده کرده و کمتر اتفاق می افتد که بروی این خودرو از بار بند یا اتاق فلزی استفاده کنند.

مدل های کابین ال نود وانت

کابین ال نود وانت در مدل های مختلفی توسط سازندگان مختلف تولید می شود. مراد صنعت سامه بزرگترین و قدیمی ترین تولید کننده انواع کابین و اتاق با تجربه چندین دهه جز اولین تولید کننده کابین ال نود وانت در کشور بوده و با بررسی اشکال و طراحی مدلهای مختلف سعی نهایتا سه مدل کاربردی را در برنامه تولیدی خود قرار داده است. 

هر چند که میتوان کابین ال نود وانت را با طرح های دیگر بر حسب سلیقه و نیاز مشتری ساخت اما بهینه ترین و مقرون به صرفه ترین مدل اتاق برای تندر نود همین 3 مدل خواهد بود.

کابین ال نود وانت مدل نگین

مدل نگین طرحی نو با کمترین مقاومت در برابر جریان هواست. بهترین شکل آیرودینامیک و کمترین افزایش مصرف سوخت به واسطه ارتفاع کم و قالب بندی بسیار دقیق آن میتواند جز اولین گزینه های شما برای نصب بروی خودرو تندر 90 وانت باشد.

ارتفاع کم آن شاید مزیت شکل آیرودینامیک را در اختیار این کابین ال نود وانت قرار دهد اما از سوی دیگر فضای حجم بارگیری را کاهش میدهد. اگر حجم بار قابل حمل کم اما مسافت حرکت در طول روز شما زیاد است. میتوانید از این کابین به راحتی استفاده کنید و مطمئنا رضایت کامل از انتخاب خود خواهید داشت.

برای بررسی بیشتر کابین ال نود وانت مدل نگین وارد صفحه اختصاصی آن شده و نمونه تصاویر را مشاهده فرمایید.

کابین ال نود وانت مدل لیان

کابین ال نود وانت مدل لیان با فضای بیشتر نسبت به مدل نگین که در اختیار مالک خودرو قرارد میدهد میتواند برای حمل بارهای حجیم مناسب باشد.

ارتفاع بیشتر این کابین مقاومت بیشتری در برابر هوا دارد اما شکل آیرودینامیک طراحی شده برای موجب میشود شما این افزایش مقاومت را بسیار کم احساس کنید.

این کابین ال نود وانت حد متوسطی بین حجم بارگیری و افزایش سوخت است. گزینه میانه و معتدل برای کاربری هایی که ابعاد یا حجم بار قابل هم مشخص نیست.

نمونه تصاویر و پروژه های انجام شده بروی خودرو تندر 90 با این کابین در صفحه اختصاصی آن وجود دارد.

کابین ال نود وانت مدل کینگ سایز

بزرگترین سایز کابین ال نود وانت مدل کینگ سایز است که فضای بسیار حجیمی را در اختیار کاربر قرار میدهد. فضای بزرگتر یعنی ابعاد بزرگتر و شکست باد سختر.

ساخت کابین ال نود وانت مدل کینگ سایز ونصب آن بروی خودرو مستلزم دقتت و کیفیت بالا است. زیرا کوچکترین سهل انگاری و عدم دقت در قالب ریزی، ساخت و نصب میتواند به کابین یا خودرو آسیب وارد کند.

مدل کینگ سایز قدرت بهره برداری خلاقانه را به دارنده خودرو میدهد زیرا این ابعاد وسیع را میتوان به سادگی مدیریت کرد و از خودرو با این کابین برای هر کاربری استفاده کرد.

نمونه تصاویر و مدلهای کابین ال نود مدل کینگ سایز در صفحه این محصول قرار داده شده است.

قیمت اتاق وانت تندر 90 

قیمت اتاق وانت تندر 90 تولید شده در شرکت مراد صنعت سامه نسبت به کیفیت ارائه شده بسیار عالی است که قرار داد با بزرگترین شرکت ها و ارگان های خصوص و دولتی در تایید این نکته است.

قیمت را هیپ گاه نمیتوان به تنهایی بررسی کرد و کیفیت ساخت و متریال مورد استفاده در ساخت نیز باید بررسی شود. 

قیمت اتاق وانت تندر 90 طی سالهای گذشته دچار تغییرات زیادی شده است که این موضوع از عواقب افزایش قیمت مواد و لوازم تولید است. شرکت مراد صنعت سامه سعی کرده است با افزایش حجم تولید سعی در ثابت نگه داشتن قیمت ها تا حدالمقدور داشته.

بیشتر مواد مورد استفاده در ساخت ورق فایبرگلاس از مواد شیمیایی و پایه نفتی است که دو عامل افزایش قیمت دلار و دیگر ارز ها و همچنین افزایش قیمت جهانی نفت و فراورده های آن می تواند بروی قیمت این کالای پر استفاده موثر باشد.

امید  است با کاهش قیمت های تولید و افزایش ارزش دیال در برابر دلار شاهد کاهش قیمت باشیم.

تصاویر کابین ال نود وانت

امتیاز
4.7/5